باریج کپسول نرم دپروهرب 50 میلی گرم

باریج کپسول نرم دپروهرب 50 میلی گرم

باریج کپسول نرم دپروهرب 50 میلی گرم

بهبود افسردگی با تأثیرات بهتر از داروی فلوکستین بدون عوارض جانبی داروهای شیمیایی رایج کاهش علائم استرس و اضطراب فراگیر حاوی اسانس گیاه شمعدانی عطری آرام‌بخش طبیعی

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

51,000 تومان

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فروش از انبار فروشگاه

فرصت خرید امروز

رایگان

  • حمل و نقل

ارسال اکسپرس به آدرس شما

2 تا 3 روز

رایگان

  • باربری ویژه

تحول کمتر از 24 ساعت مخصوص تهران

2 تا 3 روز

رایگان

  • 1 سال گارانتی تعویض

اطلاعات بیشتر

  • 30 روز بازگشت وجه

اطلاعات بیشتر

توضیحات

باریج کپسول نرم دپروهرب 50 میلی گرم

باریج کپسول نرم دپروهرب 50 میلی گرم

معرفی کپسول نرم دپروهرب 50 میلی گرم باریج:

اختلال افسردگی به‌عنوان یکی از رایج‌ترین بیماری‌های اعصاب و روان در سراسر جهان به شمار می‌رود، به‌طوری که بین ۱۵ الی ۲۵ درصد از مردم درگیر درجات مختلفی از این بیماری هستند. این مشکل، مسبب ضعف توانایی‌های عملکردی اشخاص در زمینه‌های متعدد فردی و اجتماعی شده و باعث ایجاد انواع فشارهای روحی و روانی در فرد می‌شود. در نتیجه، کنترل و درمان افسردگی یک مسئله جدی در علوم پزشکی محسوب می‌شود.

امروزه برای درمان و کاهش علائم افسردگی، داروهای شیمیایی بسیار متعددی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. متأسفانه برای بسیاری از افراد، با مصرف این داروها عوارض متعددی رخ می‌دهد. به همین سبب، استفاده از فراورده‌های گیاهی و طبیعی که تأثیرات ضدافسردگی داشته باشند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌است. یکی از این ترکیبات گیاهی، اسانس گیاه شمعدانی عطری است که به‌صورت موفق در کارآزمایی‌های بالینی با فلوکستین مقایسه شده و تأثیرات ضدافسردگی و ضداسترس بهتری از این دارو نشان داده‌است. فراورده حاضر، فرمولاسیونی باکیفیت و استاندارد شده از اسانس شمعدانی عطری را برای کنترل انواع اختلالات استرس و افسردگی ارائه می‌کند.

ترکیبات کپسول نرم دپروهرب باریج اسانس:

هر یک کپسول نرم این فراورده بر اساس وجود ۲۲- ۱۵ میلی‌گرم سیترونلول استانداردسازی شده و حاوی ترکیب زیر است:

اسانس گیاه شمعدانی عطری (Pelargonium roseum): کاهش‌دهنده علائم اختلال استرس و اضطراب فراگیر (GAD)، خاصیت ضدافسردگی (MDD) و آرام‌بخش طبیعی

این فراورده کلیه تست‌های ایمنی میکروبی، فلزات سنگین و سموم دفع آفات را با موفقیت پاس کرده‌ است.

مزایای استفاده از کپسول نرم دپروهرب باریج اسانس:

مصرف این کپسول مزایای متعددی را برای سلامتی شما به‌همراه خواهد داشت، از جمله این مزایا می‌توان موارد زیر را برشمرد:

دارای اثر بهتر در مقایسه با داروی فلوکستین برای مقابله با افسردگی

بدون ایجاد وابستگی به دارو با تأثیرات آرام‌بخش طبیعی

محصول کاملا گیاهی با تأثیرات ضدافسردگی قوی

ضداسترس و کاهنده علائم اختلال اضطراب فراگیر

بدون عوارض جانبی داروهای شیمیایی رایج

کپسول نرم دپروهرب باریج اسانس برای چه کسانی مناسب است؟

از این فراورده می‌توان به‌عنوان یک درمان کمکی برای کنترل علائم و عوارض ناشی از استرس، اضطراب و افسردگی استفاده کرد. برای درک بهتر، اگر شما هریک از نشانه‌هایی که برای این اختلالات در ادامه متن بررسی شده‌است را دارید، ممکن است مصرف دپروهرب برای شما مناسب باشد:

علائم و نشانه‌های اختلال افسردگی ماژور (MDD): از جمله این نشانه‌ها می‌توان به به‌هم ریختن حالت طبیعی خواب (بیشتر یا کمتر از حد عادی خوابیدن)، کاهش احساس لذت و علاقه، احساس گناه، احساس بی‌ارزشی، افت سطح انرژی و خستگی‌های زودرس، تغییرات اشتها (پرخوری یا کم‌خوری عصبی)، کاهش تمرکز و تفکرات خودکشی اشاره کرد. توجه کنید که تشخیص نهایی افسردگی بر عهده پزشک متخصص اعصاب و روان است. برای افرادی که با تشخیص پزشک، مبتلا به اختلال افسردگی ماژور یا MDD شده باشند، می‌توان از فراورده طبیعی دپروهرب به عنوان درمان کمکی استفاده کرد.

علائم و نشانه‌های اختلال اضطرابی فراگیر (GAD): اگر تمایل زیادی به نگرانی در درون خود احساس می‌کنید (حتی اگر واقعا دلیلی برای آن وجود نداشته باشد)، ممکن است به اختلال اضطراب فراگیر (GAD) مبتلا شده باشید. GAD به این معنی است که شما دائما نگران هستید و نمی‌توانید احساس نگرانی خود را کنترل کنید. پزشکان زمانی این مورد را به‌عنوان یک اختلال تشخیص می‌دهند که استرس و نگرانی‌های شما در بیشتر روزها و حداقل برای ۶ ماه اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی، دپروهرب می‌تواند برای شما یک راهکار کمک‌کننده باشد.

نحوه مصرف کپسول نرم دپروهرب باریج اسانس:

برای کلیه کاربردها، توصیه می‌شود که روزانه دو بار (ترجیحا صبح و ظهر)، هر بار یک کپسول بعد از وعده غذایی همراه با یک لیوان آب میل کنید. برای مصرف طولانی‌تر از سه ماه، داده‌های کافی از طرف شرکت سازنده ارائه نشده و لازم است تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

موارد هشدار مصرف:

توجه داشته باشید که به‌علت عدم وجود مطالعات ایمنی کافی، مصرف این فراورده برای افراد زیر ۱۲ سال و همچنین در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی‌باشد.

تداخل دارویی:

در صورت مصرف هم‌زمان این فراورده با داروهای زیر، لازم است که با پزشک یا داروساز مشورت کنید:

کلیه داروهای ضدافسردگی (مانند فلوکستین، سرترالین، ونلافاکسین، آمی‌تریپتیلین و سیتالوپرام): این فراورده ممکن است تأثیرات و عوارض جانبی فراورده‌های فوق را افزایش دهد؛ در نتیجه ممکن است نیاز به تنظیم دوز داروهای شما باشد.

عوارض استفاده از کپسول نرم دپروهرب باریج اسانس:

تاکنون در مقادیر توصیه شده، عارضه جانبی خاصی با مصرف این فراورده مشاهده نشده‌است.

ویژگی های محصول

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باریج کپسول نرم دپروهرب 50 میلی گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.