ویتابیوتیکس قرص مکمل پرفکتیل اوریحینال

قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس شامل ریز مغذی‌های ضروری برای حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها است. این قرص شامل عصاره دانه انگور، پروآنتوسیانیدین، کاروتنوئیدها، ویتامین‌های D ،C ،E، انواع ویتامین‌های گروه B، سیستین و مواد معدنی است. اثربخشی فوق العاده این محصول بر روی پوست، مو و ناخن اثبات شده است

ویتابیوتیکس قرص مکمل پرفکتیل

ویتابیوتیکس قرص مکمل پرفکتیل

قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس شامل ریز مغذی‌های ضروری برای حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها است. این قرص شامل عصاره دانه انگور، پروآنتوسیانیدین، کاروتنوئیدها، ویتامین‌های D ،C ،E، انواع ویتامین‌های گروه B، سیستین و مواد معدنی است. اثربخشی فوق العاده این محصول بر روی پوست، مو و ناخن اثبات شده است.

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

231,000 تومان

2 عدد در انبار

2 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فروش از انبار فروشگاه

فرصت خرید امروز

رایگان

  • حمل و نقل

ارسال اکسپرس به آدرس شما

2 تا 3 روز

رایگان

  • باربری ویژه

تحول کمتر از 24 ساعت مخصوص تهران

2 تا 3 روز

رایگان

  • 1 سال گارانتی تعویض

اطلاعات بیشتر

  • 30 روز بازگشت وجه

اطلاعات بیشتر

توضیحات

قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس شامل ریز مغذی‌های ضروری برای حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها است. این قرص شامل عصاره دانه انگور، پروآنتوسیانیدین، کاروتنوئیدها، ویتامین‌های D ،C ،E، انواع ویتامین‌های گروه B، سیستین و مواد معدنی است. اثربخشی فوق العاده این محصول بر روی پوست، مو و ناخن اثبات شده است

ویتابیوتیکس قرص مکمل پرفکتیل

ویتابیوتیکس قرص مکمل پرفکتیل

معرفی قرص پرفکتیل اورجینال:

در شرایطی مثل رژیم گرفتن، قرار گرفتن در معرض آثار مخرب رادیکال‌های آزاد، افزایش سن، اضطراب و … سلامت پوست، مو و ناخن‌ها به خطر می‌افتد. در این میان پرفکتیل ویتابیوتیکس به جهت سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن و کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست بر اثر تابش نور خورشید و آلودگی‌های محیط، کاهش خشکی مو و شکنندگی ناخن، بهبود روند رشد و کیفیت ناخن و مو، افزایش سفتی و استحکام پوست فرموله شده است.

همچنین پرفکتیل دارای آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن است که باعث ساخت کلاژن و افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول‌های پوست،مو و ناخن می‌شوند. اثر بخشی فوق العاده قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس بر روی پوست، مو و ناخن به صورت بالینی به اثبات رسیده است.

ترکیبات قرص perfectil:

آهن :
عنصری است که نقش مهمی در ارتقای سلامت پوست، مو و ناخن دارد و به عنوان یک عنصر ضروری برای فرایندهای فیزیولوژیکی مختلف عمل می‌کند. سنتز کلاژن، اکسیژن رسانی سلولی، رشد و استحکام مو و پیشگیری از شکننده شدن ناخن‌ها همگی به واسطه این ترکیب از قرص پرفکتیل اورجینال است.

ویتامین E :
به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به بهبود و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند. ویتامین ای موجود در Perfectil قرص خاصیت رطوبت رسانی، کاهش التهاب، جلوگیری از پیری زودرس و ترمیم و بازسازی دارد. همچنین باعث تقویت موها و شادابی آن‌ها می‌شود.

ویتامین D :
در قرص پرفکتیل در درمان اگزما و پسوریازیس موثر است. این ویتامین دارای خواص ضد التهابی قوی است و برای درمان آفتاب سوختگی مفید واقع می‌شود. جوانسازی پوست صورت، بهبود زخم و رفع چین و چروک از دیگر فواید این ترکیب در پرفکتیل است.

ویتامینهای گروه ب :
از طریق مشارکت در راه‌های متعددی در عملکرد سلول‌ها، سلامتی پوست، مو و ناخن نقش دارند. به صورت کلی این ویتامین‌ها به تسریع رشد و تقویت مو و ناخن، حفظ رطوبت و حتی تنظیم تولید چربی‌های پوستی کمک می‌کنند.

عصاره دانه انگور :
در قرص پرفکتیل آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که از تخریب بافت‌ها جلوگیری می‌کند. این ماده همچنین علاوه بر پیگمانتاسیون غیر طبیعی در پوست، مانع از پیری زودرس آن می‌شود.

زینک (روی) :
برای سلامت و تقویت مو موثر است و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند.

سیستین :
یک اسید آمینه ضروری است که رشد مو را نیز افزایش می‌دهد.

ویتامین C :
برای تولید کلاژن پوست ضروری است.

قرص پرفکتیل اورجینال برای چیست؟

همانطور که گفته شد قرص پرفکتیل اورجینال به واسطه ترکیباتش جهت تامین نیازهای سلامت پوست، مو و ناخن طراحی شده است. افراد با رژیم غذایی نامتوازن یا عدم مصرف کافی مواد غذایی حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز به خرید قرص پرفکتیل و استفاده از آن را دارند. کپسول پرفکتیل به تولید کلاژن برای کشسانی و استحکام پوست کمک نموده و باعث افزایش قدرت پوست در برابر ناملایمتی‌ها می‌شود. علاوه بر آن بهبود ساختار مو و استحکام بخشی ناخن‌ها را به دنبال دارد.

قرص پرفکتیل برای مو:

همانطور که گفته شد پرفکتیل اورجینال به عنوان یکی از بهترین مکمل‌های تقویت و جلوگیری از ریزش مو شناخته شده است. حضور ترکیباتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره نموده‌ایم باعث شده است که قرص perfectil سبب تقویت موهای نازک شود. علاوه بر آن عوارض نامطلوبی همچون ریزش مو، خشکی تارهای مو، شوره کف سر، کم شدن حجم مو و … که ناشی از کمبود ریز مغذی‌ها در بدن است به واسطه خرید قرص پرفکتیل و مصرف روزانه آن حل خواهد شد.

تفاوت قرص پرفکتیل با پرفکتیل پلاتینیوم:

برند شناخته شده و معتبر ویتابیوتیکس علاوه بر تولید قرص پرفکتیل اقدام به تولید مکملی به نام پرفکتیل پلاتینیوم نیز نموده است. اما قرص perfectil پلاتینیوم توانایی بیشتری جهت تقویت سلول‌ها دارد و این به وسیله ترکیبات موثری مانند چای سبز، کلاژن و عصاره گوجه فرنگی است. علاوه بر آن مواد معدنی متنوع تری نیز در پرفکتیل پلاتینیوم به کار رفته است که باعث اثرگذاری بیشتر آن شده است. اما در نظر داشته باشید در صورت عدم نیاز بدن به مقادیر بیشتر این ترکیبات، باید از پرفکتیل اورجینال استفاده نمایید.

ویژگی های کپسول پرفکتیل:

ساخت کلاژن، افزایش استحکام و سفتی پوست و حفاظت از سلول‌های پوست، مو و ناخن
کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست بر اثر نور خورشید و آلودگی‌های محیط
از بین برنده تاثیرات منفی هوای سرد زمستان بر روی پوست
دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی در عصاره هسته انگور
سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن
کاهش خشکی و شکنندگی ناخن و مو
بهبود روند رشد و کیفیت ناخن و مو

مقدار مصرف perfectil:

۱ عدد قرص پرفکتیل در روز به همراه وعده غذایی اصلی و با یک لیوان آب مصرف شود.

شرایط نگهداری قرص پرفکتیل:

کپسول پرفکتیل دور از دسترس کودکان در جای خشک و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

پرفکتیل اورجینال جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.

بیشتر از مقدار توصیه شده پرفکتیل مصرف نشود.

با معده خالی مصرف نکنید.

موارد منع مصرف قرص پرفکتیل اورجینال:

پرفکتیل را در صورت ابتلا به بیماری یا حساسیت داشتن به هر یک از ترکیبات آن مصرف نکنید.

از مصرف چای و قهوه همزمان با مصرف قرص پرفکتیل خودداری شود.

مصرف perfectil قرص در دوران بارداری و شیردهی:

در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف مکمل پرفکتیل با پزشک خود مشورت نمایید.

عوارض قرص پرفکتیل:

در صورت مصرف مجاز، قرص پرفکتیل اورجینال عارضه جانبی خاصی به دنبال ندارد.

تداخل دارویی مکمل پرفکتیل:

چنانچه از مکمل یا داروی خاصی استفاده می‌کنید، پیش از perfectil قرص با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

ترکیبات قرص پرفکتیل اورجینال:

سلولز میکرو کریستالی، دی بیسیک فسفات کلسیم، اکسید منیزیم، ویتامین C (اسید آسکوربیک)، اسید پانتوتنیک (به صورت نمک کلسیم)، ویتامین E (دی آلفا توکوفریل سوکسینات)، سولفات روی، فومارات آهن، Anti-Caking Agents: اسید استئاریک، دی اکسید سیلیکون، استئارات منیزیم، کاروتنوئید‌های طبیعی (بتاکاروتن، آنتی اکسیدان‌ها: دی ال- آلفا توکوفرول، آسکوربیک سدیم، نشاسته اصلاح شده، نشاسته ذرت، شربت گلوکز)، Binder (هیدروکسی پروپیل متیل سلولز)، disintegrant کراس لینکدکربکسی متیل سلولز سدیم، پوشش (هیدروکسی پروپیل متیل سلولز،

هیدروکسی پروپیل سلولز، کاپریک/ کاپریلیک تری گلیسیرید)، رنگ‌های طبیعی (دی اکسید تیتانیوم، دی اکسید آهن)، ویتامین B۱۲ (سیاناکوبالامین{ شامل: تری سدیم سیترات، اسید سیتریک، مالتودکسترین)، نیاسین (نیکوتینآمید)، تیامین (ویتامین B۱ مونونیترات)، ویتامین B۶ (HCI)، عصاره دانه انگور، سيستين، ريبوفلاوين (ويتامين B۲)، ويتامين D۳ (کوله کلسیفرول، آکاسیا، سوکروز، نشاسته ذرت)، زنجیره متوسط تری گلیسیرید، آنتی اکسیدان: دی ال- الفا توکوفرول)، سولفات مس، سولفات منگنز، فولاسین (اسید فولیک)، سلنات سدیم، تری کلرید کروم، یدید پتاسیم، بیوتین برگرفته از سویا

ویژگی های محصول

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویتابیوتیکس قرص مکمل پرفکتیل اوریحینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.