درمکس قرص لاکتوزینک

کپسول لاکتوزینک درمکس به سلامت پوست و مشکلات مربوط به پوست کمک می کند.

درمکس قرص لاکتوزینک

درمکس قرص لاکتوزینک

کپسول لاکتوزینک درمکس با ترکیبات موثر به رفع مشکلات پوستی از جمله جوش، چربی پوست و کاهش آکنه و … می‌پردازد و به شما برای داشتن پوستی بهتر کمک می‌کند.

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

284,700 تومان

12 عدد در انبار

12 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فروش از انبار فروشگاه

فرصت خرید امروز

رایگان

  • حمل و نقل

ارسال اکسپرس به آدرس شما

2 تا 3 روز

رایگان

  • باربری ویژه

تحول کمتر از 24 ساعت مخصوص تهران

2 تا 3 روز

رایگان

  • 1 سال گارانتی تعویض

اطلاعات بیشتر

  • 30 روز بازگشت وجه

اطلاعات بیشتر

توضیحات

کپسول لاکتوزینک درمکس به سلامت پوست و مشکلات مربوط به پوست کمک می کند.

درمکس قرص لاکتوزینک

درمکس قرص لاکتوزینک

معرفی قرص لاکتوزینک

کپسول لاکتوزینک درمکس با داشتن ترکیبات گیاهی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن به سلامت و پاکسازی پوست کمک می‌کند. همچنین لاکتوزینک در بهبود التهابات ناشی از آکنه، تاثیر بسزایی دارد. لاکتو زینک را می‌توان بهترین مولتی ویتامین برای پوست دانست، چرا که دارای ریزمغذی‌هایی بوده که باعث ساخت کلاژن و افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول‌های پوست، مو و ناخن می‌شوند. مزیت اصلی لاکتوزینک درمکس به عنوان قرص برای تقویت پوست و مو این است که این قرص توسط جریان خون، مواد مغذی را به عمیق ترین قسمت‌های پوست هدایت می‌کند.

ترکیبات لاکتوزینک

قرص لاکتوزینک ترکیبی از مخلوط ویتامین‌ها، لاکتوفرین، روی، بتاکاروتن و عصاره‌های گیاهی بوده و به سلامت و بازسازی پوست کمک می‌کند. در ادامه به توضیح هر یک از ترکیبات این محصول می‌پردازیم:

عصاره بنفشه سه رنگ با دارا بودن مواد موثر سبب کاهش التهابات پوستی، کمک به رفع آکنه و حفظ سلامت پوست می‌شود. این گیاه دارای اثر مهارکنندگی بر روی رشد باکتری و قارچ‌های پوستی بوده و به دلیل دارا بودن ترکیبات فنولی و فلاونوئیدی دارای خواص آنتی اکسیدانی است که در محافظت سلول‌های پوستی از آسیب رادیکال‌های آزاد موثر است.

لاکتوفرین خواص ضد میکروبی بر علیه طیف گسترده‌ای از باکتری‌های گرم منفی و مثبت از جمله باکتری‌های تولید کننده آکنه دارد. خواص ضد التهابی و اثرات آنتی اکسیدانی را می‌توان از خصوصیات این پروتئین محسوب کرد. لاکتوفرین با کمک به مهار رشد باکتری‌های مضر به حفظ سلامت پوست‌های دارای آکنه، پاکسازی پوست و کاهش آکنه کمک شایانی می‌کند.

زینک با دارا بودن خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و کنترل کننده ترشح چربی از غدد سبابه پوست، سبب ترمیم و بازسازی ساختار پوست آسیب دیده، کنترل و کاهش التهاب شده و به پاکسازی و رفع چربی اضافی پوست و جلوگیری از تولید بیش از حد سبوم کمک شایانی می‌نماید.

عصاره دانه گیاه دم اسب دارای عملکرد ضد التهابی بوده و با تحریک فعالیت سلول‌های استئوبلاست، به تحریک سنتز کلاژن از یک سو و ترمیم و بازسازی پوست از سوی دیگر کمک می‌کند.

بتاکاروتن از دسته کارتنوئیدهای پیش ساز ویتامین A بوده و علاوه بر کمک به حفظ سلامت غشای سلولی پوست، به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک شایانی می‌نماید.

گیاه گزنه با دارا بودن خاصیت ضد آندروژنی، سبب مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز و کمک به پیشگیری و رفع آکنه می‌شود.

قرص لاکتوزینک برای چیست؟

کپسول لاکتوزینک از سری محصولات برند معتبر و شناخته شده dermax است که با ترکیبات موثر همچون ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی و طبیعی باعث حفظ سلامت پوست و مو می‌شود. در ادامه به تفکیک اثرات لاکتوزینک را بررسی نموده‌ایم:

قرص لاکتوزینک برای جوش

به صورت کلی هر فردی که پوست چرب دارد، بیشتر مستعد ابتلا به آکنه است، اما باز هم ممکن است هر شخصی بنا به علل مختلف دچار جوش شود. در چنین شرایطی علاوه بر پاکسازی صحیح صورت، خرید قرص لاکتوزینک و استفاده از آن می‌تواند بسیار موثر واقع شود. چرا که لاکتوزینک درمکس حاوی ترکیبات ضد التهاب، ضد باکتریایی و ضد جوش است و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می‌نماید و باعث از بین رفتن باکتری‌های ایجاد کننده آکنه می‌شود.

قرص لاکتوزینک برای مو

حضور ویتامین‌های گروه B و زینک در لاکتوزینک درمکس باعث بهبود ساختار مو و تسریع رشد آن می‌شوند. لاکتوزینک با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی بالا می‌تواند برای کسانی که بنا به کمبود مواد مغذی و ویتامین‌ها دچار ریزش مو شده‌اند، معجزه نماید. خوشبختانه قرص لاکتوزینک درمکس فاقد هر نوع ترکیبات حساسیت زا همچون سویا، گلوتن و نگهدارنده است که یک مزیت مهم در زمان خرید لاکتوزینک به شمار می‌آید.

ویژگی های لاکتوزینک

کمک به کاهش آکنه و کاهش التهابات ناشی از آن
کمک به سلامت و پاکسازی پوست
تنظیم و ترشح چربی پوست
آنتی اکسیدان بسیار قوی

نحوه مصرف لاکتوزینک

روزانه یک عدد کپسول لاکتوزینک با آب فراوان، به مدت ۳۰ روز و یا طبق دستور پزشک مصرف نمایید.

شرایط نگهداری لاکتوزینک درمکس

قرص لاکتوزینک در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد، دور از نور، رطوبت و حرارت نگهداری شود.

این فرآورده را دور از دید و دسترس کودکان نگهداری نمایید.

موارد منع مصرف قرص لاکتوزینک

هنگام پیدایش هر گونه علائم حساسیت و یا عوارض گوارشی، مصرف را قطع نموده و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

در صورت حساسیت به فرآورده و یا هر یک از اجزای آن و در صورت ابتلا به هرگونه بیماری قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

مصرف لاکتوزینک درمکس در دوران بارداری و شیردهی

در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف کپسول لاکتوزینک با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

عوارض قرص لاکتوزینک درمکس

عوارض جانبی لاکتوزینک معمولا به ندرت و خفیف دیده می‌شود. مصرف طولانی مدت و بیش از میزان توصیه شده این فرآورده ممکن است برخی عوارض جانبی را به همراه داشته باشد. در صورت ادامه یا بدتر شدن عوارض جانبی، مصرف فرآورده را قطع نموده و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

تداخل دارویی کپسول لاکتوزینک

در صورت مصرف همزمان با سایر فرآورده‌ها/داروهای دیگر، قبل از مصرف، با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

ویژگی های محصول

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درمکس قرص لاکتوزینک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.